سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌شنبه 11 بهمن 1399/ شماره 215
نوسان پایین قیمت های جهانی، از کاهش دلار نیمایی کاسته شد، افزایش 510 تومانی دلار صرافی ملی، پایان هفته نفت در قیمت 55 دلار، رشد 39 هزار واحدی بورس تهران ...

 

نوسان پایین قیمت های جهانی
قیمت های جهانی ملات پتروشیمی، منتهی به جمعه 29 ژانویه 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی به غیر از ABS و پت بطری که افزایشی بودند، روندی بدون تغییر داشتند. گروه سنگین فیلم نسبت به هفته گذشته روند کاهشی داشت.

از کاهش دلار نیمایی کاسته شد
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 22 هزار و 893 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 5 بهمن، به 293 تومان کاهش رسید. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، صعود میانگینِ روزانه به کانال 23.000 تومان است. فردا یکشنبه، چهل و چهارمین قیمت های پایه‌ی محصولات پتروشیمی، در حالی اعلام می شود که هم نیما کاهشی است هم قیمت های جهانی عمدتا بدون تغییر هستند اما در در بازار آزاد، سر به صعود گذاشته.

افزایش 510 تومانی دلار صرافی ملی
صرافی بانک ملی که هفته گذشته را با 560 تومان افزایش و در 23 هزار و 210 تومان به پایان رساند امروز را نیز افزایشی آغاز کرد و با مجموع 510 تومان افزایش، 23 هزار و 720 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز افزایشی بود و تا 24 هزار و 630 تومان، کاهش یافت.

پایان هفته نفت در قیمت 55 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 54 دلار آغاز کرده بود، بعد از اوج و فرود بین 54 تا 56 دلار، روز جمعه در قیمت 55 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی برنت 55 دلار و 88 سنت بود.

رشد 39 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران، هفته را افزایشی آغاز کرد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 39 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 247 هزار صعود کرد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟